توسعه گردشگری و توسعه درآمد کشورها
نوشته شده توسط : سالیان

توسعه گردشگری

در مناظره های اخیر انتخابات ریاست جمهوری، بارها توسعه گردشگری را از نامزدهای مختلف شنیدیم. اما واقعا توسعه گردشگری تا چه حد بر درآمدهای یک کشور تاثیرگذار است؟ محمدرضا مودودی، مشاور وزیر و معاون کمکهای تجاری سازمان توسعه تجارت ایران در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری «همایش ملی گردشگری ایران در دوران پساتحریم» توسعه خدمات گردشگری را یکی از ابعاد اثربخش توسعه صادرات عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، محمدرضا مودودی، مشاور وزیر و معاون کمکهای تجاری سازمان توسعه تجارت ایران نيز در ادامه در خصوص شیوه مشارکت این سازمان در خصوص همایش گفت: سازمان توسعه تجارت ایران به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف می باشد و همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، حمایت و نظارت مداوم، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید و از آنجايي كه یکی از ابعاد مهم و اثربخش توسعه صادرات، توسعه خدمات گردشگری است اين سازمان تلاش دارد تا به نحوي شايسته در اين حوزه فعاليت كند.

مودودي در ادامه افزود: سازمان توسعه تجارت علاقه مند است تا همایش را به سمت مباحث تجاری سوق دهد تا راهکارهای اجرایی و مشخص از دل این مباحث به نفع توسعه صادرات خدمات گردشگری فراهم آید.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: توریست، درآمد ملی، سازمان توسعه تجارت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: